Kundpolicy
Du ska känna dig trygg som kund hos oss.
Du ska känna dig trygg som kund hos oss.
Våra kunder känner stort förtroende för oss. Vår verksamhet präglas av en öppen och rak kommunikation, både mot kunder och medarbetare. Eftersom vi är en liten organisation kan vi ge snabb och personlig service.
Vi försöker alltid träffas personligen i samband med offertförfrågan. Utifrån era önskemål ser vi tillsammans över ert behov av städning och andra extra tjänster. Inom kort erhåller ni en offert med förslag till städinstruktion. Om ni väljer att teckna avtal med oss kan vi starta uppdraget med kort varsel om så önskas!
Vi försöker eftersträva tydlighet i våra instruktioner och rutiner. Alla anställda har personligt ansvar för sina ordinarie städobjekt. Det innebär att du som kund kan känna en extra trygghet, eftersom ni lär känna den personal som städar hos er. Det innebär också att personalen får mycket god kännedom om respektive städobjekt.
Vi arbetar oftast med fasta städdagar, då många av våra kunder vill veta exakt vilket datum städningen skall utföras. I anslutning till samtliga städobjekt finns signeringslistor, som den anställde signerar efter varje städtillfälle. Det är ett utmärkt instrument för kunderna att själva kunna kontrollera när fastigheten senast blev städad och vilka moment som utfördes.